tirsdag 13. januar 2015

Hva vil folk si om meg når jeg er en dag er vekke fra denne jorden?



                               Hvordan vil jeg referere til livet mitt når jeg sitter på gamlehjemmet?
                                                          Hva vil stå på gravsteinen min?
                               Hva vil folk si om meg når jeg er en dag er vekke fra denne jorden?




Gjerne store spørsmål og gjerne spørsmål du ikke vil ta stilling til. Disse spørsmålene er ikke ment for å skremme deg men heller hjelpe deg til å tenke over det livet du lever nå. Ja, du er gjerne bare 18 men disse spørsmålene vil hjelpe deg til å velge retning på livet. Ved å stille disse spørsmålene vil du gjerne finne mer ut av hvem du er, hva du ønsker og hva som er viktig for deg!
Start å leve livet ditt nå  - ver hovedpersonen i ditt eget liv !

Ingen kommentarer: