tirsdag 30. desember 2014

Du er viktig!


Noe av det viktigeste jeg har lært i livet er : Bruk litt tid på deg selv hver dag. 
Jeg har lært at det er viktig å hjelpe andre men også at jeg er like viktig. 
Du skal leve med deg selv resten av livet. Da er viktig å ta vare på kroppen, sinnet og gjøre ting som gjør deg glad. Noen dager får du tid til mer og andre dager får du gjerne bare tid til 5 min. Men la de 5 min bli 5 min du bruker på deg selv og bare har tid til å være. Jeg kryper ofte ned i sofaen med et stettglass og litt sjokolade ( da føler jeg meg viktig) 
En gang fikk jeg uventet besøk av en vennine som lo når hun såg stettglasset med juice og lurte på hvem jeg hadde fest med. Jeg smilte tilbake å sa : Jeg har fest med meg selv! 


Mitt råd til deg: Sett av tid til deg selv hver dag! Husk at du også er like viktig og finn noe som gjør deg glad og som gir deg energi i hverdagen! 




Ingen kommentarer: