onsdag 31. desember 2014

Mine nyttårforsetter


Har du lagt merke til at alle nyttårforsetter handler om å bli bedre? Trene mer? Spise mer sunt?
være mer med venner? Jobbe mer? Det er akkurat som  vi sier til oss selv at det vi har gjort ikke er bra nok - vi må bli bedre. Hvert år skal vi bli bedre og vi går inn i det nye året med stor iver om å bli en bedre utgave av oss selv. Helt til det sier stopp etter 1 måned og vi kjenner oss mislykket. Samfunnet lager en ideal om hva som er bra/best og vi strever år etter år om å bli slik.
Jeg blir så lei når jeg hører om nyttårforsetter som handler om å bare bli bedre, hvorfor kan vi ikke si at det vi har gjort er godt nok? Mine nyttårforsetter for året er å slappe mer av, gjøre ting som gjør meg glad og bruke tid på mennesker jeg er glad i.
Du er bra nok slik som du er og gi deg selv en klapp på skulderen når du går inn i det nye året å gi ros til deg selv! DRIT VEL I JANTELOVEN DA! 



GODT NYTTÅR FRA MEG ! 

Ingen kommentarer: